1. YAZARLAR

  2. Ebubekir Mücevher

  3. Balkon’dan el sallayanlar…!
Ebubekir Mücevher

Ebubekir Mücevher

Yazarın Tüm Yazıları >

Balkon’dan el sallayanlar…!

A+A-

İnsanların yolunu aydınlatan meşalesi, meşguliyetidir.

İnsan neyle ilgileniyorsa, onun kölesi ve birazda efendisidir.

Fanatizm çağının, fantakolik ve polifonik insanlarının bugünlerdeki, akıl telef/onlarının melodisinde CumhurBaşkanlığı seçimi var..

Bizde bu seçim atmosferine, bir projektör tutalım..

Perde’de sahnelenen yeni ve büyük derde bir göz atıveriniz…

Beyler..

Bayanlar.. !

***

Konya’nın köylerinden birinde köylüler her zamanki gibi “Gahve” köşesine oturmuş TV seyrediyorlarmış.

O sırada TV'de Ecevit çıkmış.

Recep abi onu görünce..

Az ekmeğimi yemedi zamanında şimdi bi hal hatır sorduğu yok..

Köylüler atma Recep abi..!

Recep abi de inanmıyorsanız gidelim size göstereyim

Köylüler atlamışlar bir otobüse tutmuşlar Ankara'nın yolunu.

TBMM'nin önünde beklerlerken Ecevit çıkmış dışarı..

Recep abiyi görünce hemen gelmiş yanına elini öpmeye kalkışmış.

Nasılsın abicim kusura bakma işler yoğun sana gelemiyoruz demiş.

Köylüler şaşırıp kalmışlar. 

Geri dönmüşler..

****

Sonra bir gün yine kahvede TV seyrederlerken o zamanki Cumhurbaşkanı Demirel çıkmış TV'ye..

Recep abi yine aynı şeyleri söylemiş.

Köylüler.. düşünmüşler..

Ecevit belki akrabasıdır bunu da tanıyacak değil herhalde diye yine tutmuşlar Ankara'nın yolunu.

Yine Demirel Recep abi'yi görünce elini öpmeye kalkmış.

Köylüler şaşkın bir şekilde gene köyün yolunu tutmuşlar..

Recep abiye büyük saygı, hürmet göstermeye başlamışlar.

Derken birgün TV'ye dönemin ABD Başkanı Clinton çıkmış.

Herkes susmuş..

Recep abiye bakmış.

Recep abi yine elimde büyüdü diye başlamış konuşmaya.

Köylüler yuh artık o kadarda olamaz demişler. 

Toplanıp borç harç ABD'ye gitmişler.

Beyaz Saray’ın önüne geldiklerinde korumalar sadece Recep abinin içeri girmesine izin vermiş..

O da köylülere siz aşağıda bekleyin biz size balkondan el sallarız demiş.

10-15 dakika sonra balkonda iki kişi belirmiş.

Köylüler suratları tam seçemiyorlarmış.

O sırada oradan geçmekte olan Micheal jordan'a senin boyun uzun şu balkonda el sallayan kim bi bakıver demişler. 

Jordan bi süre bakmış sonra valla el sallayanı bilmiyorum ama yanındaki bizim Recep abi…

Bu seçim’de herzaman ki gibi…

Bize balkondan el sallayan…

Emperyalizm…!

Ve Kapitalizmin ta kendisinden başkası olmayacak…!

Bu yazı toplam 6230 defa okunmuştur.
Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.