Numune Hastanesi başhekimi Prof. Dr. Osman Yılmaz Bey görevini bırakırken yaptığı açıklamada hastane ile ilgili ağır ithamlarda bulundu, Karanlık ve karışık işlerden bahsetti. Karanlık ve karışık işler, yetkililerin üzerinde durması gereken bir konu. Bunlar da mutlaka ortaya çıkarılmalıdır. Esas üzerinde durulması gereken mesele başka…

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.