TRT'de skandal Kudüs yayını: İsrail'in başkenti Kudüs...

TRT'de skandal Kudüs yayını: İsrail'in başkenti Kudüs...

Kudüs gündeme gelince, birkaç yıl önce TRT'de Kudüs'ün İsrail'in başkenti olduğunu gösteren bir yayın yapıldığı da ortaya çıktı.

Şu anda TRT Çocuk kanalında yayınlanan Rüzgar Gülü adlı yarışma programının TRT1'de yayınlandığı zamanlarda "Başkentler" başlıklı bölümde yarışmacı çocuğa sorulan sorular arasında yer alan "Kudüs" sorusunun cevabı "İsrail" olarak doğru cevap kabul ediliyor. Devlet kanalı olan TRT'de yayınlanan bu skandal program, Kudüs gündemi oluşunca sosyal medyaya düştü. Sosyal medya kullanıcıları TRT'deki programa büyük tepki gösterdi.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
2 Yorum