Konya'da kasis tepkisi! 2 noktadaki yükselti tartışılıyor
M1Konya Alışveriş Merkezi’nin arka sokağına ve Beyhekim Hastanesi’nin yakınlarına yapılan kasisler, araç sahipleri tarafından tepki görüyor. Kasise karşı olmadıklarını ifade eden sürücüler, “Bizim itirazımız yüksek ve sık aralıklarla yapılıyor olmasına” şeklinde konuştu.

KASİS KONUSUNDA KONYA İKİYE BÖLÜNDÜ
Kerim Önecek isimli bir araç sahibi trafik bilinci ve eğitiminin az olmasından dolayı kasislere büyük ihtiyaç duyulduğunu aktardı. Önecek, kasislerin hıza engel olduğunu ayrıca kaza oranını azalttığını söyledi. Sultan Gökyer isimli bir vatandaş da yavaş geçilmesi durumunda kasislerin araca zarar vermeyeceğini vurgulayarak, kasislerin doğru bir uygulama olduğunu kaydetti. Gökyer, özellikle gençlerin hızlı araç kullandığını aktararak, “Kasisler iyi ki var” yorumunda bulundu. Konyalı birçok araç sürücüsü kasislerin yüksek ve yakın mesafeli olduğunu yineleyerek, kasislerin arabanın ön takımına zarar verdiğini iddia etti.
Kaynak:Muharrem Dursun





Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.