Konya’da kalp krizinden bir vefat daha! Ardında hoş bir seda bıraktı
Yayınlanma:
Necmettin Erbakan Üniversitesi (NEÜ) Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi kadrosunda görev yapan destek personeli Reşit Tok, kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.
Resit Tok’un vefatı, sevenlerini ve yakınlarını üzdü. Merhumun cenazesi, İmam Sekisi Camiinde kılınan cenaze namazının ardından Dere Camikebir Mezarlığına (Büyük Mezarlık) defnedildi.
Konya’da son dönemlerde kalp krizinden hayatını kaybedenler arasına merhum Tok da eklendi. Tok’un gerek mesai arkadaşları gerekse de sosyal çevresi tarafından çok sevildiği öğrenildi.
Yakın çevresi merhum için “Ardından hoş bir seda bıraktı” dedi.
Merhabahaber olarak hayatını kaybeden merhum Reşit Tok’a Allah’tan rahmet, yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı dileriz.
Kaynak:Muharrem Dursun
Konya





Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.