Özel Büyükşehir Hastanesi, yeni yerine taşındı. Ferhuniye Mahallesinde bulunan ve şehir merkezinde sıkışıp kalan eski hastane binasının akıbeti ise merak konusu oldu. Konya’da 1979 yılından bu yana faaliyette olan, şehrin ‘en eski özel hastanelerinden biri’ unvanını taşıyan Özel Büyükşehir Hastanesi taşındı.
Şehir merkezindeki eski bina boşaltıldı. Kısa bir süre sonra hastanenin içinde malzemenin kalmayacağı öğrenildi. Bina üzerindeki tüm klimalar da söküldü. Bina ile ilgili nasıl bir karar alınacağı merak konusu olurken, ayrıntılara Merhaba Gazetesi ulaştı.
PEKİ ESKİ BİNA YERİNE NE YAPILACAK?
Edinilen bilgilere göre hastane içindeki malzemelerin taşınmasının bitmesiyle yıkım kararı gündeme gelecek. Özel Büyükşehir Hastanesi eski hizmet binasının yıkılması planlanıyor. Binanın yerine ne yapılacağı ise netleşmedi. Alana yeni iş merkezi ve otopark yapılacağı konuşuluyor. Bölge esnafı ise belirsizliğin bir an evvel son bulmasını istiyor. 47 yıllık eski hastane binasının yıkılmasıyla bölgenin daha modern bir görüntüye kavuşturulması planlanıyor.