Konya Emlakçılar Odası yönetim kurulu tarafından, 5. Tapu ve Kadastro Müdürlüğü önünde aşure programı düzenlendi.
Programa tapu dairesinde görev yapan memurlar, meslektaşlar, vatandaşları ve basın mensupları katıldı. Davetlilere aşure ikramında bulunuldu.
Konya Emlakçılar Odası Başkanı Abdullah Çiftçi yaptığı açıklamada, "Aşure; paylaşmanın, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür etkinlikleri sürdürmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.